REGULAMIN ƚWIADCZENIA USƁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

ORAZ ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAĆ»Y NA ODLEGƁOƚĆ

w ramach sklepu internetowego www.rhinst.pl

§ 1 Definicje
  1. Sklep: sklep internetowy usƂugodawcy pod adresem internetowym rhinst.pl
  2. Sprzedawca: wƂaƛciciel sklepu internetowego M-Market Decoration Sp. z o.o. prowadzący dziaƂalnoƛć pod adresem: ul. Limanowskiego 129/133, 91-340 ƁódĆș.
  3. Zamawiający: klient lub konsument zawierający umowę sprzedaĆŒy ze Sprzedawcą.
  4. Umowa sprzedaĆŒy: umowa sprzedaĆŒy zawarta między Zamawiającym i Sprzedawcą za poƛrednictwem sklepu internetowego.
  5. Towar: produkt będący przedmiotem umowy sprzedaĆŒy.
  6. Konto klienta: indywidualny panel klienta po dokonaniu rejestracji i zawarciu umowy ƛwiadczenia usƂugi prowadzenia Konta Klienta.
  7. HasƂo: znaki literowe, cyfrowe i specjalne wykorzystywane do zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w sklepie internetowym.
  8. Formularz rejestracji: formularz dostępny w sklepie internetowym w celu utworzenia indywidualnego Konta Klienta.
§ 2 Postanowienia ogólne
  1. Warunki ogĂłlne, zasady i sposĂłb sprzedaĆŒy w sklepie rhinst.pl okreƛla Regulamin sklepu internetowego.
  2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem umowy i związany z jego postanowieniami w chwili dokonania zamówienia.
  3. ZƂoĆŒenie zamĂłwienia oznacza zgodę na wszystkie postanowienia regulaminu.
  4. W celu zƂoĆŒenia zamĂłwienia w Sklepie Internetowym oraz korzystania z usƂug ƛwiadczonych drogą elektroniczną za poƛrednictwem Sklepu Internetowego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
§ 3 Rejestracja
  1. Rejestracja nie jest konieczna w celu zƂoĆŒenia zamĂłwienia.
  2. Klient moĆŒe dokonać rejestracji wypeƂniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej sklepu i wysƂać drogą elektroniczną do Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca potwierdza rejestrację po otrzymaniu wypeƂnionego formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres mailowy Klienta. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy o ƛwiadczenie usƂugi prowadzenia Konta Klienta drogą elektroniczną.
  4. Klient posiadający Konto Klienta ma do niego dostęp i moĆŒliwoƛć dokonywania zmian danych podanych w trakcie rejestracji.
  5. Klient podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraĆŒa zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep Internetowy wyƂącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamĂłwienia.
§ 4 Zamówienia
  1. Klient moĆŒe skƂadać zamĂłwienia na produkty w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny. Potwierdzenia realizacji zamĂłwienia są wysyƂane w godzinach pracy administratorĂłw Sklepu Internetowego od poniedziaƂku do piątku w godz. 10.00 – 17.00.
  2. Dodanie produktów do Koszyka nie jest jednoznaczne z zamówieniem. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po wypeƂnieniu formularza zamówienia, wybraniu formy dostawy, pƂatnoƛci, ceny Ƃącznej i zaakceptowaniu zakupów poprzez przycisk „Kupuję i PƂacę”.
  3. Klient podczas skƂadania zamówienia jest informowany o Ƃącznej kwocie zamówienia za wybrane produkty i dostawę oraz o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zamówieniem.
  4. ZƂoĆŒenie zamĂłwienia jest jednoznaczne z zawarciem Umowy SprzedaĆŒy TowarĂłw będących przedmiotem zamĂłwienia.
  5. Po zƂoĆŒeniu zamĂłwienia, Sprzedawca przesyƂa potwierdzenie na podany przez Klienta adres mailowy.
  6. Realizacja zamĂłwieƄ jest uzaleĆŒniona od dostępnoƛci produktĂłw u producenta oraz stanĂłw magazynowych.
  7. Produkty na indywidualne zamówienie Klienta, spersonalizowane wymagają wpƂaty zaliczki w kwocie 50% wartoƛci zamówienia.
§ 5 PƂatnoƛci
  1. Klient ma moĆŒliwoƛć wyboru formy pƂatnoƛci za zamĂłwiony towar:
    1. Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: 39 2490 0005 0000 4530 4807 2774 . Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpƂaty przez Sprzedawcę.
    2. Przelew bankowy za poƛrednictwem systemu Przelewy24.pl. Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24.pl o dokonaniu pƂatnoƛci przez Zamawiającego.
    3. Gotówką za pobraniem. Zamówienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
  2. Wybierając formę pƂatnoƛci „przelew na rachunek bankowy” klient jest zobowiązany do dokonania pƂatnoƛci najpĂłĆșniej dnia następnego po zƂoĆŒeniu zamĂłwienia. W innym przypadku zamĂłwienie zostanie anulowane, a Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy.
  3. Ceny za sprzedawane Towary w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Ceny TowarĂłw na Stronie Internetowej Sklepu nie zawierają kosztĂłw transportu. Klient zostanie poinformowany podczas skƂadania zamĂłwienia i wyborze formy pƂatnoƛci o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zawarciem Umowy sprzedaĆŒy.
§ 6 Dostawa
  1. Realizacja Dostawy odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Po wybraniu przez Zamawiającego formy transportu i formy pƂatnoƛci, Sprzedawca poinformuje Zamawiającego o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia i Dostawy.
  3. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za poƛrednictwem wybranej formy dostawy na adres wskazany przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.
  4. Klient zostaje poinformowany w dniu wysƂania Towaru o nadaniu przesyƂki przez Sprzedawcę.
  5. Klient w zaleĆŒnoƛci od formy dostawy ma obowiązek sprawdzenia jakoƛci dostarczonej przesyƂki i jej zawartoƛci. W przypadku stwierdzenia nieprawidƂowoƛci, braku Towaru lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wƂaƛciwego protokoƂu w obecnoƛci pracownika Dostawcy.
  6. ProtokóƂ szkody jest konieczny do rozpoczęcia procesu reklamacji u Dostawcy.
  7. Klient ma moĆŒliwoƛć wyboru formy przekazania dokumentu sprzedaĆŒy w postaci paragonu lub faktury VAT. Dokument moĆŒe być doƂączony do przesyƂki lub wysƂany drogą elektroniczną. Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy w chwili skƂadania ZamĂłwienia poprzez wybranie odpowiedniego pola w formularzu zamĂłwienia o koniecznoƛci wystawienia faktury VAT. 
  8. W przypadku braku odbioru zamówionego Towaru przez Klienta pod wskazanym adresem Dostawy, Sprzedawca ustali z Klientem drogą elektroniczną ponowny termin i koszt Dostawy.
§ 7 Gwarancja
  1. Wszystkie towary sprzedawane przez Sprzedawcą są objęte gwarancją udzielona przez producenta bądĆș dystrybutora.
§ 8 Reklamacje
  1. Warunkiem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest przedstawienie przez Klienta oryginaƂu dowodu zakupu dostarczonego wraz z Towarem oraz zƂoĆŒenie w formie pisemnej zgƂoszenia reklamacyjnego na adres Sprzedawcy. Klient jest zobowiązany do opisu zaistniaƂego problemu.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia zƂoĆŒenia zgƂoszenia reklamacyjnego, przedstawi swoje stanowisko dotyczące reklamowanego Towaru.
  3. W przypadku reklamacji naleĆŒy skontaktować się ze Sprzedawcą, w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących wysyƂki reklamowanego towaru i dalszego postępowania.
  4. Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny peƂnowartoƛciowy, a jeƛli będzie to niemoĆŒliwe (np. zakoƄczenie sprzedaĆŒy tego produktu lub wyczerpania zapasĂłw) Sprzedawca zwrĂłci rĂłwnowartoƛć ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty dostaw są po stronie Sprzedawcy.
§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaĆŒy
  1. Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. „O prawach konsumenta” (Dz.U. z dn. 24 czerwca 2014r.) kupujący ma prawo rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy zawieranej na odlegƂoƛć) w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaĆŒy zawartej na odlegƂoƛć, Umowę uwaĆŒa się za niezawartą.
  3. Termin na odstąpienie od Umowy sprzedaĆŒy rozpoczyna się od chwili dostarczenia Towaru do Klienta.
  4. Klient będący Konsumentem moĆŒe odstąpić od Umowy sprzedaĆŒy skƂadając oƛwiadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej za poƛrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy lub poprzez formularz zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
  5. Klient jest zobowiązany niezwƂocznie zwrĂłcić towar do Sklepu po zƂoĆŒeniu oƛwiadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Sprzedawca w ciagu 3 dni roboczych od otrzymania przesyƂki sprawdzi stan przekazanego produktu. Towar musi być peƂnowartoƛciowy i nie wykazywać oznak zuĆŒycia oraz uszkodzeƄ. Konsument ponosi odpowiedzialnoƛć za zmniejszenie wartoƛci Towaru będące wynikiem dostarczenia do Sprzedawcy Towaru niepeƂnowartoƛciowego.
  7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sprzedający zwróci Klientowi zapƂaconą kwotę pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia na wskazany rachunek bankowy lub za poƛrednictwem wybranego systemu pƂatnoƛci.
  8. Klient będący Konsumentem ponosi koszty zwrotu Towaru.
  9. W przypadku zwrotu produktu nie objętego stanem magazynowym, a sprowadzonym na ĆŒyczenie Klienta lub spersonalizowanym kwota podlegajaca zwrotowi będzie pomniejszona o wpƂaconą zaliczkę.
§ 10 Ochrona danych osobowych
  1. Zasady ochrony Danych Osobowych znajdują się w zakƂadce Polityka prywatnoƛci na stronie Sklepu Internetowego www.rhinst.pl/polityka-prywatnosci/
§ 11 Postanowienia koƄcowe
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. ZamĂłwienia zƂoĆŒone przed wprowadzeniem zmian będą realizowane z zachowaniem zasad obowiązujących w Regulaminie aktualnym w dniu zamĂłwienia.
  2. W przypadku sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaĆŒy strony będą dÄ…ĆŒyƂy do polubownego rozstrzygnięcia. Prawem wƂaƛciwym dla rozstrzygnięcia sporĂłw jest prawo polskie.
  3. Regulamin wchodzi w ĆŒycie z dniem: 01.01.2023r.