REGULAMIN ĆWIADCZENIA USĆUG DROGÄ ELEKTRONICZNÄ
ORAZ ZAWIERANIA UMĂW SPRZEDAĆ»Y NA ODLEGĆOĆÄ
w ramach sklepu internetowego www.rhinst.pl
§ 1 Definicje
- Sklep: sklep internetowy usĆugodawcy pod adresem internetowym rhinst.pl
- Sprzedawca:Â wĆaĆciciel sklepu internetowego M-Market Decoration Sp. z o.o. prowadzÄ cy dziaĆalnoĆÄ pod adresem: ul. Limanowskiego 129/133, 91-340 ĆĂłdĆș.
- ZamawiajÄ cy: klient lub konsument zawierajÄ cy umowÄ sprzedaĆŒy ze SprzedawcÄ .
- Umowa sprzedaĆŒy:Â umowa sprzedaĆŒy zawarta miÄdzy ZamawiajÄ cym i SprzedawcÄ za poĆrednictwem sklepu internetowego.
- Towar:Â produkt bÄdÄ cy przedmiotem umowy sprzedaĆŒy.
- Konto klienta:Â indywidualny panel klienta po dokonaniu rejestracji i zawarciu umowy Ćwiadczenia usĆugi prowadzenia Konta Klienta.
- HasĆo: znaki literowe, cyfrowe i specjalne wykorzystywane do zabezpieczenia dostÄpu do Konta Klienta w sklepie internetowym.
- Formularz rejestracji:Â formularz dostÄpny w sklepie internetowym w celu utworzenia indywidualnego Konta Klienta.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Warunki ogĂłlne, zasady i sposĂłb sprzedaĆŒy w sklepie rhinst.pl okreĆla Regulamin sklepu internetowego.
- Klient zobowiÄ zany jest do zapoznania siÄ z Regulaminem przed zawarciem umowy i zwiÄ zany z jego postanowieniami w chwili dokonania zamĂłwienia.
- ZĆoĆŒenie zamĂłwienia oznacza zgodÄ na wszystkie postanowienia regulaminu.
- W celu zĆoĆŒenia zamĂłwienia w Sklepie Internetowym oraz korzystania z usĆug Ćwiadczonych drogÄ elektronicznÄ za poĆrednictwem Sklepu Internetowego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
§ 3 Rejestracja
- Rejestracja nie jest konieczna w celu zĆoĆŒenia zamĂłwienia.
- Klient moĆŒe dokonaÄ rejestracji wypeĆniajÄ c formularz rejestracyjny na stronie internetowej sklepu i wysĆaÄ drogÄ elektronicznÄ do Sprzedawcy.
- Sprzedawca potwierdza rejestracjÄ po otrzymaniu wypeĆnionego formularza rejestracyjnego drogÄ elektronicznÄ na wskazany w formularzu adres mailowy Klienta. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy o Ćwiadczenie usĆugi prowadzenia Konta Klienta drogÄ elektronicznÄ .
- Klient posiadajÄ cy Konto Klienta ma do niego dostÄp i moĆŒliwoĆÄ dokonywania zmian danych podanych w trakcie rejestracji.
- Klient podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraĆŒa zgodÄ na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep Internetowy wyĆÄ cznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamĂłwienia.
§ 4 Zamówienia
- Klient moĆŒe skĆadaÄ zamĂłwienia na produkty w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny. Potwierdzenia realizacji zamĂłwienia sÄ wysyĆane w godzinach pracy administratorĂłw Sklepu Internetowego od poniedziaĆku do piÄ tku w godz. 10.00 â 17.00.
- Dodanie produktĂłw do Koszyka nie jest jednoznaczne z zamĂłwieniem. ZamĂłwienie zostaje przyjÄte do realizacji po wypeĆnieniu formularza zamĂłwienia, wybraniu formy dostawy, pĆatnoĆci, ceny ĆÄ cznej i zaakceptowaniu zakupĂłw poprzez przycisk âKupujÄ i PĆacÄâ.
- Klient podczas skĆadania zamĂłwienia jest informowany o ĆÄ cznej kwocie zamĂłwienia za wybrane produkty i dostawÄ oraz o wszystkich dodatkowych kosztach zwiÄ zanych z zamĂłwieniem.
- ZĆoĆŒenie zamĂłwienia jest jednoznaczne z zawarciem Umowy SprzedaĆŒy TowarĂłw bÄdÄ cych przedmiotem zamĂłwienia.
- Po zĆoĆŒeniu zamĂłwienia, Sprzedawca przesyĆa potwierdzenie na podany przez Klienta adres mailowy.
- Realizacja zamĂłwieĆ jest uzaleĆŒniona od dostÄpnoĆci produktĂłw u producenta oraz stanĂłw magazynowych.
- Produkty na indywidualne zamĂłwienie Klienta, spersonalizowane wymagajÄ wpĆaty zaliczki w kwocie 50% wartoĆci zamĂłwienia.
§ 5 PĆatnoĆci
- Klient ma moĆŒliwoĆÄ wyboru formy pĆatnoĆci za zamĂłwiony towar:
- Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: 39 2490 0005 0000 4530 4807 2774 . ZamĂłwienie zostanie zrealizowane po zaksiÄgowaniu wpĆaty przez SprzedawcÄ.
- Przelew bankowy za poĆrednictwem systemu Przelewy24.pl. ZamĂłwienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez SprzedawcÄ informacji z systemu Przelewy24.pl o dokonaniu pĆatnoĆci przez ZamawiajÄ cego.
- GotĂłwkÄ za pobraniem. ZamĂłwienie zostanie zrealizowane po potwierdzeniu przez SprzedawcÄ przyjÄcia zamĂłwienia do realizacji.
- WybierajÄ c formÄ pĆatnoĆci âprzelew na rachunek bankowyâ klient jest zobowiÄ zany do dokonania pĆatnoĆci najpĂłĆșniej dnia nastÄpnego po zĆoĆŒeniu zamĂłwienia. W innym przypadku zamĂłwienie zostanie anulowane, a Sprzedawca ma prawo do odstÄ pienia od umowy.
- Ceny za sprzedawane Towary w sklepie internetowym sÄ cenami brutto (zawierajÄ podatek VAT).
- Ceny TowarĂłw na Stronie Internetowej Sklepu nie zawierajÄ kosztĂłw transportu. Klient zostanie poinformowany podczas skĆadania zamĂłwienia i wyborze formy pĆatnoĆci o wszystkich dodatkowych kosztach zwiÄ zanych z zawarciem Umowy sprzedaĆŒy.
§ 6 Dostawa
- Realizacja Dostawy odbywa siÄ na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Po wybraniu przez ZamawiajÄ cego formy transportu i formy pĆatnoĆci, Sprzedawca poinformuje ZamawiajÄ cego o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamĂłwienia i Dostawy.
- ZamĂłwione Towary sÄ dostarczane do Klienta za poĆrednictwem wybranej formy dostawy na adres wskazany przez ZamawiajÄ cego w formularzu zamĂłwienia.
- Klient zostaje poinformowany w dniu wysĆania Towaru o nadaniu przesyĆki przez SprzedawcÄ.
- Klient w zaleĆŒnoĆci od formy dostawy ma obowiÄ zek sprawdzenia jakoĆci dostarczonej przesyĆki i jej zawartoĆci. W przypadku stwierdzenia nieprawidĆowoĆci, braku Towaru lub uszkodzenia, Klient zobowiÄ zany jest do sporzÄ dzenia wĆaĆciwego protokoĆu w obecnoĆci pracownika Dostawcy.
- ProtokĂłĆ szkody jest konieczny do rozpoczÄcia procesu reklamacji u Dostawcy.
- Klient ma moĆŒliwoĆÄ wyboru formy przekazania dokumentu sprzedaĆŒy w postaci paragonu lub faktury VAT. Dokument moĆŒe byÄ doĆÄ czony do przesyĆki lub wysĆany drogÄ elektronicznÄ . Klient zobowiÄ zany jest do poinformowania Sprzedawcy w chwili skĆadania ZamĂłwienia poprzez wybranie odpowiedniego pola w formularzu zamĂłwienia o koniecznoĆci wystawienia faktury VAT.Â
- W przypadku braku odbioru zamĂłwionego Towaru przez Klienta pod wskazanym adresem Dostawy, Sprzedawca ustali z Klientem drogÄ elektronicznÄ ponowny termin i koszt Dostawy.
§ 7 Gwarancja
- Wszystkie towary sprzedawane przez SprzedawcÄ sÄ objÄte gwarancjÄ udzielona przez producenta bÄ dĆș dystrybutora.
§ 8 Reklamacje
- Warunkiem rozpoczÄcia procedury reklamacyjnej jest przedstawienie przez Klienta oryginaĆu dowodu zakupu dostarczonego wraz z Towarem oraz zĆoĆŒenie w formie pisemnej zgĆoszenia reklamacyjnego na adres Sprzedawcy. Klient jest zobowiÄ zany do opisu zaistniaĆego problemu.
- Sprzedawca w ciÄ gu 14 dni od dnia zĆoĆŒenia zgĆoszenia reklamacyjnego, przedstawi swoje stanowisko dotyczÄ ce reklamowanego Towaru.
- W przypadku reklamacji naleĆŒy skontaktowaÄ siÄ ze SprzedawcÄ , w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczÄ cych wysyĆki reklamowanego towaru i dalszego postÄpowania.
- Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny peĆnowartoĆciowy, a jeĆli bÄdzie to niemoĆŒliwe (np. zakoĆczenie sprzedaĆŒy tego produktu lub wyczerpania zapasĂłw) Sprzedawca zwrĂłci rĂłwnowartoĆÄ ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty dostaw sÄ po stronie Sprzedawcy.
§ 9 OdstÄ pienie od Umowy sprzedaĆŒy
- Zgodnie z UstawÄ z dn. 30 maja 2014 r. âO prawach konsumentaâ (Dz.U. z dn. 24 czerwca 2014r.) kupujÄ cy ma prawo rezygnacji z zakupu (odstÄ pienia od umowy zawieranej na odlegĆoĆÄ) w ciÄ gu 14 dni, bez podania przyczyny.
- W przypadku odstÄ pienia od Umowy sprzedaĆŒy zawartej na odlegĆoĆÄ, UmowÄ uwaĆŒa siÄ za niezawartÄ .
- Termin na odstÄ pienie od Umowy sprzedaĆŒy rozpoczyna siÄ od chwili dostarczenia Towaru do Klienta.
- Klient bÄdÄ cy Konsumentem moĆŒe odstÄ piÄ od Umowy sprzedaĆŒy skĆadajÄ c oĆwiadczenie o odstÄ pieniu w formie pisemnej za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy lub poprzez formularz zamieszczony przez SprzedawcÄ na Stronie Internetowej Sklepu.
- Klient jest zobowiÄ zany niezwĆocznie zwrĂłciÄ towar do Sklepu po zĆoĆŒeniu oĆwiadczenia o odstÄ pieniu od umowy.
- Sprzedawca w ciagu 3 dni roboczych od otrzymania przesyĆki sprawdzi stan przekazanego produktu. Towar musi byÄ peĆnowartoĆciowy i nie wykazywaÄ oznak zuĆŒycia oraz uszkodzeĆ. Konsument ponosi odpowiedzialnoĆÄ za zmniejszenie wartoĆci Towaru bÄdÄ ce wynikiem dostarczenia do Sprzedawcy Towaru niepeĆnowartoĆciowego.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru SprzedajÄ cy zwrĂłci Klientowi zapĆaconÄ kwotÄ pomniejszonÄ o koszty realizacji zamĂłwienia na wskazany rachunek bankowy lub za poĆrednictwem wybranego systemu pĆatnoĆci.
- Klient bÄdÄ cy Konsumentem ponosi koszty zwrotu Towaru.
- W przypadku zwrotu produktu nie objÄtego stanem magazynowym, a sprowadzonym na ĆŒyczenie Klienta lub spersonalizowanym kwota podlegajaca zwrotowi bÄdzie pomniejszona o wpĆaconÄ zaliczkÄ.
§ 10 Ochrona danych osobowych
- Zasady ochrony Danych Osobowych znajdujÄ siÄ w zakĆadce Polityka prywatnoĆci na stronie Sklepu Internetowego www.rhinst.pl/polityka-prywatnosci/
§ 11 Postanowienia koĆcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. ZamĂłwienia zĆoĆŒone przed wprowadzeniem zmian bÄdÄ realizowane z zachowaniem zasad obowiÄ zujÄ cych w Regulaminie aktualnym w dniu zamĂłwienia.
- W przypadku sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaĆŒy strony bÄdÄ dÄ ĆŒyĆy do polubownego rozstrzygniÄcia. Prawem wĆaĆciwym dla rozstrzygniÄcia sporĂłw jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w ĆŒycie z dniem: 01.01.2023r.